Mooi voorbeeld van e-mail automatisering door Roompot

Een paar uur na de jaarwisseling check ik mijn mail en zie ik een bericht van Roompot Vakanties. Binnengekomen in de zevende minuut van het nieuwe jaar. Het mailtje bevat ‘verjaardagsknallers’ omdat Roompot 50 jaar bestaat dit kersverse jaar. Ik klik op 1 van de aanbiedingen. Bospark Bikkels in Vlierden. Op de site selecteer ik het weekend van 9 januari. Van de 6 leeftijdscategorieën is de juiste alvast geselecteerd zie ik daarna. Vast op basis van een eerdere boeking.  Omdat het midden in de nacht is zet ik mijn laptop uit om te gaan slapen.

Na familiebezoek op nieuwjaarsdag zie ik een mailtje met als onderwerp ‘Heeft u nog interesse in een vakantie op Bospark De Bikkels?’. Via de button in de mail kom ik direct op de pagina voor het boeken van het door mij bekeken park. De eerder door mijn geselecteerde datum en andere gekozen opties staan al voor mij ingevuld.

Advertenties